De Zon & de Zonnebrandcampagne Update en de Koraalriffen die sterven

Great Barrier Reef

Great Barrier Reef

OXO Axioma bespreekt De Zon & de Zonnebrandcampagne op 8 juli 2013 en verwijst daarin naar Dr. Elisabeth Plourde.

Dr. Plourde begint haar betoog met de koraalriffen die sterven door de zwaar giftige zonnebrandproducten.
Mede omdat die Nano-deeltjes titaniumdioxide en zinkoxide bevatten.

Graag verwijzen wij dit keer naar het artikel “Sunscreens’ Health and Environmental Hazards | 05Abr2012 “.
Onder deze link: http://wake-up.acordem.com/blog/26365/

Vandaag komt Nu.nl met dit bericht over de Great Barrier Reef.

http://www.nu.nl/algemeen/3522675/great-barrier-reef-in-slechte-staat.html

Tagged with: , , ,
Geplaatst in Geen categorieën
2 comments on “De Zon & de Zonnebrandcampagne Update en de Koraalriffen die sterven
  1. martinvrijland schreef:

    Vandaag werd ik gewezen op jouw blog. De nano-technologie in zonnebrand heeft mogelijk een gevaarlijke dubbele bodem naast de door jouw omschreven effecten op de koraalriffen. Wat komt er allemaal in ons lichaam terecht…en is dat misschien bewust? Wordt de zogenaamde UV-stralingsdreiging niet gehoaxt? Hier meer over de agenda: http://martinvrijland.com/2013/07/11/trans-human-ontwikkelingen/

    Like

    • oxo axioma schreef:

      Eind maart heb ik een tijdje je nieuwsbrief ontvangen. Je schreef toen over de zaak Anass. Omdat ik vlak voor de publicatie van mijn eerste boek zat, had ik geen tijd om het te volgen dus meldde ik me weer af. Je verdient alle support. Bedankt voor je bericht.

      Graag verwijs ik naar ons eerdere bericht over ‘De Zon & de Zonnebrandcampagne’. Daarin staat precies wat jij terecht opmerkt.
      Of dat misschien bewust is? Dat is 100 % zeker bewust. Planetaire genocide noem ik dat. Oftewel “soft kill”. A la ‘the Georgia Guidestones’.

      Je artikel ga ik snel lezen. Tot binnenkort weer, dat zou leuk zijn.
      Succes en alle goeds!

      Like

Geef een reactie

Heine Wind

Categorieën

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.
Thank you!

Doe mee met 273 andere volgers

Volg me op Twitter
