Persconferentie van Poetin, 18 december 2014

Vladimir Putin: “Dit is wat ze noemen nepotisme…”*

* zie voor de betekenis van het woord ‘nepotisme’: http://www.encyclo.nl/begrip/nepotisme

“Ik geloof dat onze krachtige standpunten ten aanzien van bepaalde kritieke situaties, waaronder die in de Oekraïne, juist een boodschap zou moeten zijn voor onze partners dat het het beste is om te stoppen met het bouwen van muren en om te beginnen met het opbouwen van een gemeenschappelijke humanitaire ruimte van veiligheid en economische vrijheid.”

Dit is zulk geweldig werk van Irma Schiffers (en van Poetin) dat dit breed gedeeld behoort te worden.

Irma Schiffers schrijft... (Dutch/English)

Putin 18 dec. 2 Photo: Presidential Press and Photo Office

Vladimir Putin over de economische crisis, de roebel, Kiëv en Oekraïne, etc. op 18 december 2014 tijdens de persconferentie (deel 1, de rest volgt spoedig!)

Deze persconferentie werd live uitgezonden door Channel One, Rossiya-1 en Rossiya-24 tv-zenders, en door de Radio Rossii, Mayak en Vesti FM-radiostations. 1259 Russische en buitenlandse journalisten zijn geaccrediteerd om de persconferentie te ‘coveren’.

PRESIDENT VAN RUSLAND  VLADIMIR PUTIN:

Goedemiddag, collega’s,

Ik ben blij jullie enthousiasme te zien. Zoals vorige keer, zal ik beginnen met de uitleg over het werk dat het afgelopen jaar is verricht en dan zal ik proberen om uw vragen te beantwoorden.

Eerst het belangrijkste: de economische prestaties. In de eerste 10 maanden van dit jaar groeide het bruto nationaal product met 0,7 procent, en het uiteindelijke cijfer kan ongeveer 0,6 procent bedragen. Mijn collega’s en ik ontmoetten elkaar gisteren om de cijfers af te ronden…

View original post 15.277 woorden meer

Geplaatst in Geen categorieën
One comment on “Persconferentie van Poetin, 18 december 2014
  1. Irma Schiffers schreef:

    Dank voor het delen! Ik ben er nu nog steeds mee bezig, er moeten op dit moment nog 25 pagina’s bijkomen 😉

    Like

Geef een reactie

Heine Wind

Categorieën

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.
Thank you!

Doe mee met 273 andere volgers

Volg me op Twitter
